Praha hlavní nádraží
Součástí rozsáhlé rekonstrukce budovy hlavního nádraží v Praze byla i výstavba nových podchodů k nástupištím I. až IV., vlastních nástupišť a zavazadlového kolektoru. Pro pažení stavebních jam nových podchodů byla použita technologie záporového pažení, dočasně kotveného pramencovými kotvami. V místech, kde výška haly nádraží neumožňovala práci velkých vrtných souprav, bylo použito pažení mikrozáporové. Provádění prací v prostoru hal hlavního nádraží bylo velmi náročné vzhledem omezenému přístupu strojní techniky, kumulaci prací mnoha dalších stavebních profesí a pevně danému termínu drážní výluky.
Výměry
Záporové a mikrozáporové pažení: 4466 m2
Mikropiloty pro bárky: 401 bm
Kotvy až šestipramencové: 4653 bm
Ocelové převázky a rozpěry: 103,6 t
Zákazník
Metrostav, a. s., a Eurovia CS, a. s
Investor
Správa železniční a dopravní cesty, státní organizace,
Dlážděná 1003/7, Praha1
Cena |
Rok |
41 mil. Kč | 2008 |
- Vyhledávání referencí
- Typ stavby : Dopravní
- Země : Česká Republika
- Finanční objem : 10–50 mil. Kč
- Termín dokončení : 2006-2010
- Nosné technologie : Kotvy,Vrtané zápory
Základní údaje
Sídlo společnosti/fakturační adresa
Zakládání staveb, a. s.
Dobronická č.p. 1371
148 26 Praha 4
Příjem el. faktur: faktury@zakladani.cz
Poptávky: zakazka@zakladani.cz
Datová schránka - ID: 44utdij
GDPR Privacy Policy
Logotyp společnosti
Korespondenční adresa
Zakládání staveb, a. s.
K Jezu 1, P. S. 21
143 01 Praha 4-Modřany
Tel.: 244 004 111, 244 004 309
E-mail obecný: info@zakladani.cz
IČO: 49241567
DIČ: CZ49241567
Společnost zapsána v OR u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 2139.